12 April 2011

Universiti Blogger Malaysia Terkejut dengan sokongan.

Salam semua. Universiti Blogger Malaysia or UBM baru shj dtubuhkan. Tak sangka mendapat sokongan dari ramai blogger. Melihat pkembangan assignment orientasi pertama tu pun dah cukup "WOW". Pada mulanya ingatkan penyertaan biasa2 je. Thx kepada semua yang menyokong UBM. Dengar cite UBM dah dapat gelaran bodoh? So apa maksudnya?


"UBM. Kenapa Universiti Blogger Malaysia. Sedang aku keluar berjalan2 sama beberapa blogger kat KL. Fikiran aku terbang melayang sendirian. Melihat senyuman kawan2 yang nyata ceria pada hari tu membuatkan aku ligat berfikir. Bukan sekali dua tetapi lebih dari tu aku sentiasa merasakan satu X-feel bila berada bersama bloggers. Kapal kawan antara bloggers sangat kuat merasakan aku berada di satu IPT lain di mana semua studentnya mempunyai minat yang sama. Terdetik dalam hati aku "Universiti Blogger Malaysia" tersenyum sendirian hati aku." KAMISEMUASAMA.





Antara kenangan bersama Bloggers

Dah banyak idea terbang melayang ni pasal UBM. Pelbagai program akan cuba direalisasikan. Sesetengah ahli UBM nak mintak id card. mmg ada terpikir idea tu. InshaAllah kalau ramai yang mmbantu boleh berjaya semua ni. Terima kasih atas sokongan anda semua! yeza! utk lebih lanjut sila ke UBM.
EmanTheHalia

7 comments:

eton said...

sama la kita sokong UBM.. bernas tau idea ko org... aku sokong sgt... hehehe

CikTomyam said...

best..! sy pun join gak UBM..heheh

salam kenal dr cik tomyam yer..^^

Nur Asilah Mohammad said...

good luck. i'm supporting u.. :)

EmanTheHalia said...

@eton thx sokong!

@tomyam eh tomyam klu masuk halia best x? hahah

@asilah thx babe! =)

eton said...

lepas ni wat la perjumpaan budak2 UBM.. kan best.. ye dak.. ye dak.. hehehe

♥ ..misz jenab..♥ said...

makcikk kantin lepakk cinie...cool giler lah UBM..semangat kot ciap anta surat rasmi laie nak masuk UBM nih..hahahahha yeahhh kitesemuasama..=)

♥CiK DuYuNg_Ca♥ said...

[Ca Mieca] tau nie..hehe..idea tibe2 lalu ek n then dpt smbutn..mmg la rasa bez giler kan? :)

 

Copyright © 2009 EmanTheHalia Designed by csstemplatesmarket

Converted to Blogger by BloggerThemes.Net