22 April 2011

Biodata Kyerull Fresco Usahawan Muda Kicap.


Artis yang mendapat nama di dalam industri jual kicap manis ini telh berjaya menambat hati para2 bloggers dengan sikap peramasnya. Er saya cakap peRAMAS ke? MAAF MAAF MAAF saya punya lappy dah hilang  button backspace. So tak leh nak backspace. OK sambung balik. Beliau berjaya menambat hati para bloggers dengan sikap peramahnya YA betul ada betul. Menjadi usahawan muda di dalam industri kicap sangat mbanggakan rakyat Malaysia.

Kicap yang berjenama Kuss2waklu berjaya menerima sambutan hangat dari pukul 10 pagi hingga 10.30 pagi jugak. Betapa larisnya kicap2 Kuss2waklu. Sehubungan dengan itu. pihak HALIA SDN BHD ingin memberi info sedikit mengenai biodata pemilik gambar ala2 peterporn di atas.(Mati aku)


Biodata

Nama : Khairul Fikri 

Nama Panggilan : Kyerul , yol , stacy , adam af, chekepeteon 

Nama Komersial : Kayifed

Tarikh Lahir : 27 Februari 1957

Bintang : Pieces of me

Hobi : Mencipta kicap baru , Berjalan , window Sopping , Melawak(target RJ6) , Meragut.

Kerjaya : Pelakon(Jangan pegang belakang mudguard aku), Penyanyi(OST awan dania) , Pelawak(Raja lawak 6 odition) , Model(renoma sebab tu tak tunjuk muka) , Pelajar(cikgu suraya)

Artis Kegemaran : Aslann(kaki sengal) , M Aimman(halia SDN BHD) , Yusuf(along kus2) , Taufiq(king of typo) , Kirin(yak2wakiluk2)

Pendidikan
  • 1995 - 1996
  • Tadika Islam Seksyen 2 Wangsa Maju (sebelah superstar)

  • 1997 - 2002
  • Sekolah Kebangsaan Desa Setapak (keciknye setapak)

  • 2003 - 2007
  • Sekolah Menengah Kebangsaan Wangsa Maju Seksyen 2 (superstar karok gak)

  • 2008 - 2010
  • Politeknik Sultan Idris Shah Sabak Bernam Selangor (aku pun dapat sini tak gi)
  • ( Sijil Teknologi Maklumat )

  • 2011 - 2012
  • Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Arau Perlis
  • ( Diploma Teknologi Maklumat Pengaturcaraan )
di kilang kicap kus2waklu

harap fenomena yang melanda beliau dapat beliau hadapi dengan tabah sebarang pertanyaan emailkan kepada kicap kus2waklu@gmail.com . Taglinenye. "WAh okbahkalaukaau"

14 comments:

forever love said...

setahun muda dari mak atq.. haha

Along Usop said...

wakakakakakakak.. ape2 aje lah ayatko.. =p

~Airieda~ said...

umangai!!! x sangke ese adik ese usahawan ruponye!!

patut laaa kicap kat umah nie x ponah abis...

amal_fc1303 said...

kreatif btul la. ish22

FiQx said...

mmuahx!

aslann said...

sibai eman...HAHAHAHA!

misz nOr said...

hahaha. hai STACY! peace of you ^^v

:: Azizah Alwi:: said...

wah..nak mintak autograph businessman boleh tak?? :P

cik pulau said...

ahahaha.. gelak guling2 time ni jugakk..
terbaek ..
tau dek kyerull.. xtau la camne.. haha

~Kirin Selama Perak~ said...

wakakakakaa~

Hanim Mahali said...

aha... Tinggi betol imaginasi dia duk merepek...

HazHand said...

haram btol!!! hahhaha
aku nk join gk die bukk frenchies kicap!! grrr

laskar pelangi said...

wahaaa! nama komersial tu yang lawak giles! haha

k e y r i said...

hahaha kicap jenama Kuss2waklu. xleh bla ayat.. hahahha

 

Copyright © 2009 EmanTheHalia Designed by csstemplatesmarket

Converted to Blogger by BloggerThemes.Net