21 April 2011

Adakah aku akan menjadi blogger seperti BEN ASHAARI ?

Salam semua ha tajuk ade sebut name blogger yang kuat. Tapi kenapa aku cakap macam tu? Sebab tadi pengalaman pertama aku pergi ke gym. Hahaha sedang work out tu tetiba nampak lah sorang mamat ni badan macam ben pastu terbayang kalau badan aku macam tu adess camne lah rupenye.

Tapi aku tidak impikan badan2 seperti dibawah ni. :-







Cukuplah sekadar biasa2 saje biar sedap mata memandang. Biar sedap pakai baju dan tambah keyakinan aku dalam hidup ni. Apa2 pon aku sentiasa syukur apa yang Allah kurniakan. Cumanya sekarang ni aku nak gantikan aktiviti bermain futsal di petang hari dengan keseronokkan di gym. Best jugak la. nice! 

Kenangan bersama blogger "tuff", TH dan eazy. (Bilatergigithalia.com)

EMAN : bile leh posing dengan laptop kat gym ni hahahhaha

6 comments:

@taufiqhelios said...

ko pon buat entry ala2 mengimbau kenangan...

Faten Rosli said...

waa... g gym ka?.. bagus2.. baek utk kesihatan..hahaha..;p

firdaus aziz said...

woo..yg pnting jga ksihtn i follow your blog

BEN ASHAARI said...

insyaAllah.. rajin rajin bersenam dengan teknik yang betul dn berdisiplin ..

teha said...

ish tak payahla badan sampai cmtu.menakutkan je..hehe

restu resort said...

boleh kot..

 

Copyright © 2009 EmanTheHalia Designed by csstemplatesmarket

Converted to Blogger by BloggerThemes.Net